14 grudnia 2013

Glitter ombre gradient - Golden Rose Carnival #12

Hej
Dziś chciałabym pokazać jak pięknie prezentuje jest lakier GR z serii Carnival nr 12 na kolorowym biało morskim gradiencie/ombre.

Golden Rose Carnival #12 jest bardzo ciekawym lakierem wsród całej serii, ma mnóstwo różnego rodzaju brokatu. Można w nim zauważyć czarne matowe hexy, duże i małe turkusowe połyskujące hexy, bardzo duże czerwone matowe hexy oraz malutkie białe paseczkowe piórka. Lakier jest dla osób które nie boją się odważnych zdobień na paznokciach, bo przykuwa on uwagę z daleka.







Według mnie najlepiej ten lakier prezentuje się na tym własnie ombre, zrobiłam je dwoma kolorami, użyłam białego i morskiego. Następnie pomalowalam paznokcie jedna warstwą lakieru Carnival #12. Na koniec użyłam utwardzacza Sache Vite.






 Jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Ale piękne ombre ! Ja próbowałam raz, nie wyszło, więc zrezygnowałam z prób :( Super wypielęgnowane pazurki i ogółem super efekt z tym brokacikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zobaczyłam, że "super" się powtarzam.. wybacz :P

      Usuń
  2. Coś fantastycznego ! Ombre i ten glitter świetnie pasują do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, kojarzy mi się z jakimś oceanem <3 +obserwuję i zapraszam do siebie http://thebeautyismylife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie na takim ombre wygląda!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...