18 grudnia 2013

SWATCHES: Golden Rose - Galaxy #01

Hej
Chciałabym Wam pokazać jak prezentuje się na paznokciach lakier Golden Rose z nowej serii Galaxy. Jak możemy przeczytać na stronie od GR:

Galaxy Nail Color to najnowsza kolekcja teksturowych lakierów do paznokci z drobinkami brokatu. 
Seria zawiera 4 rodzaje drobinek o różnym efekcie wizualnym, które występują w 25 odcieniach.



Ja skusiłam się na lakier o numerze 01. Można w nim zobaczyć mnóstwo czarnego i holograficznego mieniącego się brokatu w mleczno przezroczystej bazie. Lakier ma wykończenie matowe z połyskującym brokatem. Bardzo szybko schnie na paznokciach, podobnie jak piaskowe z serii Holiday. Co do zmywania to można się tylko domyślić. Cena 12,90zł, dostępne na wyspach Golden Rose.



Nr 01-07  Matowa baza z połyskującymi drobinkami. 
Nr 10-15 Kolorowa, teksturowa baza z połyskującymi drobinkami o matowym wykończeniu.
Nr 17-23 Błyszczące drobinki brokatu o piaskowej teksturze i matowym wykończeniu.
Nr 25-29 Mix kolorowych, matowych oraz połyskujących drobinek o różnym kształcie i rozmiarze. 


Na poniższych zdjęciach paznokcie pomalowane są trzema warstwami lakieru, co daje nam całkowite krycie. 













Nie podoba mi się jednak w nim to matowe wykończenie, myślę że dużo lepiej by wyglądał z błyszczącym topem :) Ja nie użyłam go, bo trzy warstwy to już zdecydowanie dużo na paznokciach.
Przypominają mi one trochę tynk mozaiczny.

A tutaj krótki test na żywo i prezentacja lakieru.




4 komentarze:

  1. Pięknie wygląda na pazurkach :-) Ale jestem ciekawa jak z zmywaniem - domyślam się, że czasochłonne :-) Super zdjęcia, opis i filmik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja znakomity jednym słowem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny! a w butelce wyglądał tak sobie i nie wzięłam, bu :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...