4 stycznia 2014

Crushed rainbow - Vipera Roulette #40

Hej
Crushed rainbow czyli pokruszona tęcza na paznokciach :)
Już jakiś czas mam ten lakier, ale nigdy nie udało mi się zrobić dobrych zdjęć z jego udziałem. Lakier pochodzi z kolekcji Vipery Roulette nr 40. Kolorowe drobinki przepięknie wyglądają w buteleczce,  niestety jego aplikacja nie należy do najlepszych. To co widzicie poniżej to efekt dokładania drobinek sonda z pędzelka lakieru. Malując normalnie pędzelkiem bardzo trudno uzyskać pożądany efekt, wychodzi przeważnie tak że na jednym paznokcie mamy więcej a na drugim mniej. Nie radzę nakładać także dwóch warstw, bo lakier ten strasznie długo schnie, ma  dość gęstą konsystencje. Mimo wszystko efekt końcowy który uzyskałam bardzo mi się podoba :)
Cena lakieru to około 10 zł, a możecie go kupić TU.
 


Eveline 6 w 1, Golder Rose #242, Vipera Roulette #40, Sache Vite








Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Taka ilość kolorów wygląda bardzo efektownie na białym tle :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba mi ze sprawia niewielkie trudnosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak twórczy obraz;) Super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, oglądałam kiedyś tę Viperę i żałuję, że nie kupiłam ;) Świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...