30 grudnia 2014

Folia transferowa na hybrydach - Semilac 081

Witajcie,
kolejna propozycja sylwestrowego manicure :)

Tym razem użyłam folii transferowej, było to moje pierwsze podejście. Powiem Wam, że całkiem fajna sprawa, choć efekt średnio mi się spodobał, a to tylko dlatego, że mogłam przykleić folię na niektóre paznokcie, nie na wszystkie... no ale wyszło jak wyszło i tak już zostało :)

Klej, który się do tego nadaje, znajdziecie w sklepach z art. szkolnymi :) jest to klej Magic, który "przelałam" do pojemniczka z pędzelkiem po starym płynie do skórek :) Tak oto otrzymamy dużo produktu, za niewielką cenę ok 3 zł --> klej Można oczywiście kupić specjalny klej do folii, dostępny na allegro, jak kto woli :) Klej też ma zastosowanie jako warstwa ochronna na skórę wokół paznokci, gdy wykonujemy ombre czy water marble. Trzeba pomalować skórę, poczekać aż wyschnie, wykonać manicure i odkleić :)






zapraszam na tutorial :)

9 komentarzy:

  1. Niesamowicie ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam kleju do folii z allepaznokcie i wychodzi zupełnie inny efekt niż u Ciebie ;P u mnie cała folia się odbija na paznokciu :P ale ten efekt co osiągnęłaś Ty też mi się bardzo podoba :D zresztą wszystkie Twoje arcydzieła mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy po nałożeniu topu i utwardzeniu nie odeszła tobie folia wraz z topem? Mi tak się dzieje po użyciu kleju. Nawet gdy użyje hardi to po 2 dniach wszystko schodzi

      Usuń
    2. Czy po nałożeniu topu i utwardzeniu nie odeszła tobie folia wraz z topem? Mi tak się dzieje po użyciu kleju. Nawet gdy użyje hardi to po 2 dniach wszystko schodzi

      Usuń
  3. dziękuję :)
    nie chciałam mieć całych złotych paznokci,
    spróbowałam na jednym paznokciu mocno docisnąć całym palcem i też się odbiła cała folia, ale zmazałam to.. także nie ma problemu z tym moim klejem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak długo wytrzymał taki manicure? Mi nie trzyma się na kleju dłużej niż dwa dni. Wszystko schodzi wraz z topem po mimo długiego utwardzenia

      Usuń
    2. Jak długo wytrzymał taki manicure? Mi nie trzyma się na kleju dłużej niż dwa dni. Wszystko schodzi wraz z topem po mimo długiego utwardzenia

      Usuń
  4. ale super, nic bym tu nie zmieniała <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze tez sprobowac magika, kupilam go kiedys do klejenia puzzli i tak sobie lezy. Ciekawe czu jeszcze jest dobry ;)

    Zdobienie tradycyjnie mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...