31 grudnia 2014

Sylwestrowe paznokcie na szybko - Semilac 034 + Glitter WIBO Wow manicure

Hej

Chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego w nowym roku 2015!
Aby ten rok był lepszy od poprzedniego
Szczęśliwego nowego roku!

Przy okazji pokazuję swoje sylwestrowe paznokcie.

Pomalowałam je lakierem Semilac 034 Mardi Gras, a na serdecznym mam zatopiony glitter romby z Wibo. Nałożyłam dwie warstwy topu żeby mi nic nie haczyło. Paznokcie mam dalej przedłużane Hardem z Semilac, dziś mija 12 dzień i jak widać dalej wszystko ładnie się trzyma. Poprzedni lakier spiłowałam, nałożyłam bazę i dałam nowy kolor, bo szkoda mi było tracić na długości. Jakbym zawineła je waciki z acetonem wszystko by mi się rozmoczyło. Póki co cieszę się tą długością i muszę przyznać i strasznie spodobał mi się mój nowy kształt.





Wiem ze ostatnio tylko hybrydy i hybrydy dlatego mam tez propozycję dla tych który malują tradycyjnymi lakierami. Brokat zawsze się sprawdzi na Sylwestra. 



Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ja na sylwka mialam czerwone pazurki i tez hybryda. Poki co czasu brak na inne zabawy ;(

    Szczesliwego Nowego 2015 Roku!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...