25 czerwca 2015

Madam Glam - Soak off polishes - Baby blue & Diamond Dream

Hej

Miałam okazję wypróbować lakiery hybrydowe firmy Madam Glam. Lakiery mają pojemność 15 ml. Podoba mi się gumowa nakrętka oraz to ze mają na nakrętce dokładny odcień lakieru jaki znajduje się w środku. Pigmentacja jest tez na plus bo dobrze kryją przy drugiej warstwie.
Kolorki jakie oferuje firma Madam Glam są naprawdę godne uwagi, ja jednak skusiłam się na dwa:
- Madam Glam - Baby Blue 426
- Madam Glam - Dream Diamonds 128
W  końcu mogę pochwalić się  lampą LED, jednak jeśli chcecie zamówić ją z tej stronki to trzeba mieć na uwadze to ze towar przychodzi z USA i wtyczka jest amerykańska.





















Pozdrawiam
 https://instagram.com/efelinkaaa

9 komentarzy:

  1. Brokatowy lakier swietny. Ale ceny juz nie sa dla mnie zachecajace

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale ładnie to zrobiłaś :P będę próbowała chyba odwzorować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste, a efektowne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne lakiery a nakrętki z kolorem wyglądają obłędnie!!!
    Niestety nie znam ich, ale za to uwielbiam hybrydy soak off!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki jak u nas w modena nails :) identyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak współpracują z bazamji innych firm? Posiadam bazę i top SPN i chciałabym zamówić do tego lakiery Madam Glam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz śmiało zamawiac MadamGlam. Ja używam z różnymi bazami oraz topami i wszystko z sobą dobrze współgra :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...