29 sierpnia 2015

Madam Glam: Soak Off Gel Polishes - Neony i Azteckie wzorki

Hejka

Przedstawiam Wam wspaniałe, ogromne lakiery od Madam Glam :)

Ogromne, bo mieszczą aż 15 ml hybrydy.
Idealna pigmentacja, kolorek na zakrętce w 100% oddaje kolor w buteleczce.
Wybrałam 2 neony oraz ciemną wiśnię, urzekł mnie jeszcze kameleon fioletowo - błękitny :)
Lakiery są naprawdę godne polecenia, choć cena jest dość wysoka, bo kosztują 19$, ale trzeba pamiętać że mają dużą pojemność :)







Mam również dla Was kupon na 30% rabatu na stronce Madam Glam. Wystarczy wpisać go w odpowiednim miejscu przy składaniu zamówienia: barbarap30 tutaj :)

A teraz zapraszam na pazurki z użyciem 2 neonów oraz na azteckie wzorki stylografem.

Użyłam
MadamGlam Soak Off Base Gel -->klik
MadamGlam #271 Strawberry Infused Pink --> klik
MadamGlam #431 So Hot --> klik
Semilac 001 Strong White
Kodi Professional Top Coat
Rystor czarny tusz do pisaków kreślarskich
Stylograf







Zapraszam na video :)


8 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie.
    A hybrydy soak off kocham. Niestety pojemność 15ml na własny użytek to za dużo. Teraz gdy mam parę hybryd po 15ml i po 6ml wiem, że dla mnie dużo lepszym rozwiązaniem są małe pojemniści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych hybrydach, ale pojemność naprawde fajna :) Piękne mani wykonałaś, przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    A czy gdzies w polsce mozna kupic te hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolorki ;)
    Rewelacyjne jest to, że są takie jak na buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...