18 listopada 2015

Szablony na paznokcie - Serduszka

Witajcie

Ostatnio miałyśmy okazję przetestować szablony do robienia wzorków na paznokciach.









Jak widać, wybór jest bardzo duży:)

 Szablony można zamówić na allegro:

szablony Ajtraj
oraz za pośrednictwem fb:
fb Ajtraj

Szablony to naklejki, naklejamy na paznokieć, zamalowujemy, odklejamy i możemy się cieszyć pięknymi wzorkami na naszych paznokciach.
Na początku próbowałam ze zwykłymi lakierami do paznokci, na gotowym mani hybrydowym
Wyszło bardzo ładnie, trzeba zabezpieczyć topem


Później próbowałam z hybrydą, poszło tak sobie, lakier rozlewał się troszkę i nie wychodziło tak ładnie.
Chyba potrzebna większa wprawa. Wpadłam natomiast na pomysł, aby zamalowany otwór posypać pyłkiem syrenki, odkleić i utwardzić w led. Efekt mnie zadowolił :) Także pokryłam topem hybrydowym ale nie jest to konieczne.





Zapraszam na Film :)



4 komentarze:

  1. Takie szablony są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie to wygląda:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te szablony :)
    Nie mniej ja szukasz szablonów nie wiem plastikowych? chodzi o to żeby można było go więcej razy użyć, a nie tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie bardziej lubię malować wzorki odręcznie:) ale takie szablony to fajna alternatywa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...