29 czerwca 2016

Negative Space Nails, tasiemka do zdobień - NeoNail - Bitter Sweet, Krabi View

Hejka,

tym razem zdobienie Negative Space :)


Zdobienie to polega na tym, że widać kawałek gołego paznokcia, nie jest to wcale trudne jak się wydaje z pozoru. Trzeba tylko posiadać cienki pędzelek, a taki ma na pewno każda z Was. Użyłam jeszcze dodatkowo tasiemki do zdobień, która świetnie się nadaje do mani hybrydowego. Musimy ją odpowiednio zabezpieczyć topem i nic nam nie powinno odstawać.

Produkty, których użyłam to:

www.NeoNail.pl

Baza - Base Hard
Bitter Sweet By Patricia Kazadi
Krabi View
Top Hard
Tasiemka do zdobień
Pędzelek do zdobień #2
Cleaner
Oliwka do skórek
lampa led mostek









Zapraszam na film :)

6 komentarzy:

  1. Mi się kiedyś wydawało, że takie tasiemki to i tak mi się nie przydadzą, nic bardziej mylnego! Ja teraz co chwilę gdzieś je używam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pazurki
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor Krabi View prezentuje się cudownie! Bardzo ładny i letni kolorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ten żółty kolorek czaję się już jakiś czas :D

    MNQ

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...