10 lipca 2016

Wakacyjne paznokcie - Palmy i ombre szron syrenka

Hej,
Tym razem pokażę Wam bardzo wakacyjne zdobienie, idealne na wakacje.

Użyłam mojego ostatnio ulubieńca czyli lakier Indigo z kolekcji Natalii Siwiec. Kolorówka z tej serii bardzo przypadła mi do gustu, wszystkie kolorki są cudne i chciałabym je mieć wszystkie. Uwielbiam pastele. W poniższym zdobieniu użyłam lakieru w odcieniu Ibiza Chill i połączyłam go z neonowym kolorem Neon Red. Lakiery marki Indigo są ciut gęściejsze od Semilac czy Neonail. Początkowo bardzo trudno mi się nimi pracowało, ale teraz ta konsystencja chyba mi bardziej odpowiada. Indigo też według mnie łatwiej się cieniują czy to gąbeczką czy pędzelkiem, dobrze są napigmentowane. Palemki namalowałam tuszem i stylografem. Myślę ze całość prezentuje się bardzo letnio i urlopowo.




















Pozdrawiam
https://www.instagram.com/efelinkanails/

6 komentarzy:

  1. Ja chcę na urlop :D na wyspy tropikalne :D Mani piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podba mi się :)U mnie na blogu rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Serdecznie Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak robisz efekt syrenki? Ja robiłam tylko raz, z tutorialem z sieci (http://www.modoweinspiracje.pl/2016/08/31/pylki-do-paznokci-jak-zrobic-efekt-syrenki-i-szmaragdowy/) i efekt był całkiem ładny, ale nie taki jak Twój! Może muszę nabrać wprawy? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...