15 sierpnia 2016

Babyboomer nails

Hej,
Dziś pokażę najłatwiejsza metodę na modną ostatnio stylizację jaką jest cieniowany french czyli babyboomer. Do tego zdobienia jest potrzebny mleczno różowa hybryda i mocno kryjący biały kolor, najlepiej tutaj sprawdza jest Sugar od Indigo. Do cieniowania niezbędna jest też gąbeczka, ja akurat miałam takie wąskie, ale nada się każda silikonowa gąbka. Ważne jest aby każdą warstwę nakładanego koloru, jeszcze raz suchą stroną gąbeczki rozcieniowac, dzięki temu uzyskamy gładkie przejście koloru, czyli idealny babyboomer.














Pozdrawiam
https://www.instagram.com/efelinkanails/

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają takie paznokcie. Szkoda że nie umiem ich sama sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny, tak bardzo delikatny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba właśnie znalazłam idealne ślubne pazurki<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki ^^

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować tej metody z gąbeczką. :) próbowałam kiedyś wykonać baby boomer cienkim pędzelkiem do zdobień, ale kiepsko to wyszło.
    Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...