25 listopada 2016

Moro Nails - Mollon Pro

Hejka,

paznokcie moro, czyli coś dla fanek zieleni oraz wojskowych klimatów.
Bardzo proste zdobienie, które wykona każdy.
Użyłam tutaj świetnych produktów od  Mollon Pro.





Baza
137 Vanessa  - zgniła zielen, khaki - położyłam 2 warstwy na wszystkie paznokcie
138 Bernadette  - ciemny burgund, posłużył do wykonania zdobienia
White Street, Black Street - Decor Gel  - żele do zdobień, służyly do mieszania kolorów
Pędzelek - idealny do nakładania "moro" :)
Top Matt Coat  całą stylizację pokryłam matowym topem








Jeżeli jesteście ciekawi jak wykonać takie pazurki to zapraszam na film :)



Pozdrawiam
https://www.instagram.com/babsita84/

9 komentarzy:

  1. Mi właśnie brakuje takiej ciemnej oliwki, bez niej moro nie ma racji bytu :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ;) Od dłuższego czasu poluję na taki właśnie kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie nosiłam moro na swoich paznokciach - fajnie wygląda to zdobienie ;-) Chyba w końcu się skuszę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to zdobienie i chętnie je odtworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetne! Na taki pomysł bym nie wpadła, ale u mnie w ogóle marnie z pomysłami, na szczęście jest sieć i blogi takich zdolnych dziewczyn :) Zaglądam też na http://www.modoweinspiracje.pl/manicure/ i też zawsze coś fajnego znajdę :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. moro wzorki są prześliczne, a Tobie wyszedł idealny !

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba moro jeszcze nie widziałam w blogosferze, wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...