1 grudnia 2016

Winter Nail Art - Zimowe Zdobienia - Perfect Beauty HAUL !

Hejka,

dziś przychodzę do Was ze zdobyczami od Perfect Beauty oraz na dokładkę przygotowałam wam zdobienia Świąteczno - Zimowe :)




Święta tuż tuż.. Trzeba już powoli pomyśleć o zimowych pazurkach.
Tym razem przygotowałam dla Was wzorki z wykorzystaniem produktów Perfect Beauty.

Mam Tutaj 3 świetne, idealnie kryjące lakiery Gellaxy
White
Ametyst
Ripe Plum

4 Painting Gel'e
Biały, czarny, złoty oraz srebrny

Mirror powder Volcano

Cieniutki pędzelek do zdobień

Crystal Pixie Svarowski

Jak prezentują się produkty oraz jak wykonać poszczególne wzorki znajdziecie w moim fimie, na który serdecznie zapraszam :)

Jeszcze kilka zdjęć...




pozdrawiam
https://www.instagram.com/babsita84/

5 komentarzy:

  1. świetne, szczególnie srebrna śnieżynka mi się spodobała.
    Filmu niestety nie mogę otworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się złota choinka na ciemnym tle oraz 4 i 5 wzór. Oczywiście wszystkie prezentują się cudnie, ale w me gusta chyba te najbardziej mi przypadły:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...